onsdag den 7. november 2012

Craving christmas

Hej allesammen:)

Jeg ved ikke med jer, men selvom efteråret næsten lige er begyndt for nogle, er jeg allerede i julehumør!
Jeg har lyst til juleslik og julemusik non stop! så jeg håber ikke jeg når at blive tæt af julen inden den rigtig er begyndt.

Jeg har startet med at lave det her lille indlæg, så i har en idé om, hvad det er jeg har tænkt mig at lave.
Jeg vil snart lave en masse jule videoer og indlæg som skal være med i en serie jeg laver som hedder ''countdown to christmas'' (#CTC)  der vil komme forskellige ting som opskrifter, makeup tutorials, vinter produkter og jule outfits  :)

Der vil selvfølgelig komme normale videoer og indlæg, men håber i glæder jer til de mere julede lige så meget som jeg gør :)

Kys kys



Ingen kommentarer:

Send en kommentar